July 17, 2018 at 03:35PM

erster advent

kaum zu glauben, heute soll erster advent sein ... ?!?

wenn schon das wetter nicht winterlich ist, so ist es vielleicht unsere stimmung doch. zum winter und zur adventszeit gehört für mich seit jeher ein kleines altes büchlein, das mir nun wieder in die hände fiel. es ist untrennbar mit meiner kindheit verbunden.



(Für di Chline, Züridütschi Chlausversli, Wienachtsliedli ... von Mina Stünzi, Verlag: Fritz Frei, Horgen Zürich)

ich werde die nächsten tage das eine oder andere sprüchli daraus hier einstellen:

S'isch dusse Guselwätter

S'isch dusse Guselwätter
Es schneit was's abe mag
Und s'Chindli fröget d'Muetter
Hüt scho de ganzi Tag:
"Säg Muetter, isch gli Wienacht
Und chunt de Chlaus au bald?
Säg Mueter, holt er d'Bäumli
E fange us em Wald? ---"

Do polderets uf der Stäge
Und d'Stubetür gaht uf
Es tätscht en Sack i d'Stube
Dä gat vo sälber uf.
Es trolet Nusse use
Und Öpfel gross und chli
Und s'rüeft en Ma i d'Stube:
"Sä Chindli, das ghört di!"